URL = http://ad.zanox.com/ppc/?21349172C98858915T

DIY – lost socks here!

diy project lost socks

There is one thing that I’ve probably never said to you: I’m quite a disordered person. I often leave my clothes around :-), but there is one thing in particular that I continuously lose, my socks. For this reason this project is made exactly for me. If you lose one sock just put the one you have here and the other will pop out!

C’è una cosa che forse non vi ho mai detto di me, io non sono proprio la persona piu ordinata del mondo, in particolar modo tendo a lasciare un po di abiti in giro 🙂 e c’è una cosa che più di tutte perdo costantemente: i calzini. Per questo quando ho visto questo progetto ho immediatamente pensato di rifarlo, sembra fatto per me. Perso il calzino gemello? intanto questo lo metto qui, l’altro scapperà fuori!

diy project lost socks
diy project lost socks
diy project lost socks

This project is easy to do, I took a tablet of wood that I painted with white enamel finish. I then took the clothespins and I striped covered with tape. I then glued the pegs on the board with the glue.

Questo progetto è facile da fare, io ho preso una tavoletta di legno che ho laccato con dello smalto bianco opaco. Ho poi preso delle mollette e le ho ricoperte con del nastro a righine. Ho poi incollato le mollette sulla tavola con della colla vinilica.

diy project lost socks

I then simply painted the word (it was the most difficult part) and you’re done! I almost fancied, to attach to the wall, I made holes in the wood and there I spent a strand of twine!

Ho poi semplicemente dipinto la scritta (è stata la parte più difficile) ed il gioco è fatto! Stavo per scordarmi, per attaccarlo al muro ho fatto dei forellini nel legno e ci ho passato un fil di spago!

diy project lost socks
diy project lost socks
diy project lost socks


You may also like:

Both comments and pings are currently closed.

Comments
Trackbacks and Pings